I.Boice | Iranian Boice Community


قسمت دوم وی گات مرید جونگ هیون 4 روز پیش پخش شد

و دو روز پیش هم زیرنویس انگلیسیش منتشر شد

که من بعلت مشغله ای که داشتم تا الان نتونستم بزارم که بالاخره وقتم آزاد شد

متاسفانه به اجبار مجبور شدم این قسمتو فقط تو سرور آپلودبوی آپ کنم دیگه به بزرگواری خودتون ببخشید

(ضمنا من چند روزی نیستم قسمت سه وی گات مرید و brave family یکم عقب میوفته)

We Got Married EP264 UploadBoy
Full 720p 1.3GB Download
Full 360p 351MB Download
Jonghyun Cut 720p 684MB Download
Jonghyun Cut 360p 177MB Download

نظرات شما عزیزان:

Zahra^Boice
ساعت2:00---11 فروردين 1394
میشه آپلود بازم بذارین؟

مهسا19
ساعت1:52---10 فروردين 1394
مرسی محمدرضا عیدم خوش بگذر فقط حیف که آخراشه...
یه سوال بریو فمیلی بقیه قسمتاشم از همون کانالی که اوندفعه لینکشو بهم دادی برداشتی دیگه نه؟
وی گاتم سرعتم بد بود و وقتم نداشتم هنوز خودم دان نکردم ولی تو یوتی با ساب کاتاش اومده ها! اگه خواستی بگو لینکشو بهت بدم!
پاسخ: بریو فامیلی که 3 قسمتش از همون کانال زیرنویس انگلیسیش اومده از همون برداشتم وی گات مرید هم دیگه دستت درد نکنه خودم آپ کردم میزارم :)


aliran
ساعت17:38---9 فروردين 1394
س.هیون گلم چقدر خجالتیه فکر کنم اصلا تجربه نداشته
پاسخ: هیون خجالتیه؟ هیون؟ نیستا :D


Smile
ساعت0:26---7 فروردين 1394
اينا خيلي خوبن
پاسخ: :)


houra
ساعت22:56---5 فروردين 1394
من هنوز موفق نشدم دان كنم با اين نت داغونم ولي بازم خيلي خيلي ممنون
پاسخ: خواهش میکنم ایشالا موفق بشی :D


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: محمدرضا ׀ تاریخ: چهار شنبه 5 فروردين 1394برچسب:, ׀

CopyRight| 2009 , cnblue1.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com